Åh tralla laaaaa!!

Fan jag har så mycket saker att göra just nu! Min hjärna går på högvarv! Men jag är snart klar med PM:et iaf! =)
Sen ska jag bara:
  • Plugga till två tentor
  • Göra fyra inlämningsuppgifter inom bildbehandling och objektgrafik
  • Måla två tavlor, en till brorsan och en till min barndomspolare som fyller år
  • Skissa klart en tatuering till en kille
Allt detta ska vara klart innan denna månad! >:D  Det fixar jag.

Har två mmorpg spel som kommer snart också, nämligen
warammer online och Wrath of the lich king (ja en till expansion till world of warcraft) och jag kan inte bestämma mig. argh! Har spelat Wow i två och ett halvt år nu.
Ska jag verkligen överge min Ud mage :< Ahja får återkomma med det här :p


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, va avis jag blir, har bara ett år kvar, drygt, är ju superläskigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback