Curse you bloody sunday!

Började dagen med att titta på den underligaste filmen jag sett! En animerad film från 2003 "Trion från Belleville" heter den! Och den var helt underbar! Animationen och miljöerna var speciella. Vad handlar den om då?
Den handlar om en ung man som heter Champion som är adopterad av sin farmor. Och Champion älskar att cykla och under under åren så tränas han att till att bli en skicklig cyklist, som senare kommer av tävla i Tour de France! Men under tävlingens gång så blir han kidnappad av den franska maffian.

Här är trailern



Annars har inte den här dagen gett så mycket, har vart grining och försökt plugga till mina två tentor som jag ska ha nästa vecka. Och självklart står det still i min dammiga hjärna.

I onsdags hade jag besök av mina vänner, det var supertrevligt! (vi får göra om det snart ok?!) Fick dessutom en jättefin väggklocka av dom :D  Vi var på Ikea och vimmlade runt i några timmar, sedan fikade vi där! Efter Ikea drog vi till Marieberg och glodde runt i butikerna! Nu ska jag fortsätta med och gnugga hjärncellerna. HOI

Kommentarer
Postat av: Frida

Så du fick besök tillsist :) Vi kul!
Hoppas påsken varit bra!

Det var värst vad alla springer på Sofie hela tiden.. vore faktiskt kul att träffa henne själv, det var ju ett par år sedan (hjälp vad tiden går fort!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback