men TJA

I dag hade vi sista kroki lektionen! Fifan vad skönt det är och slippa glo på en naken människa i tre timmar!
Inget mer: "faster faster faster, you have to draw it faaaaaaaster, draw the innerlines, check the contoures, draw it bigger then life" osv osv! Denna lektion så pratade vi typ om varandras målningar haha! I tre timmar.

Nej jag har alltså inte orkat blogga på ett tag, jag har inte orkat helt enkelt, har inte haft nåt kul att klaga på heller!
Tills nu! som vanligt var det en gnälltant med rullator som steg på en fullsatt buss (ovanliga va?) och skrek, JA hon SKREK " Men vart hade ni tänkt att jag ska sitta nu då??!!" Men hon fick sitta ner, det var en gubbe som gav henne hans plats! Sen var det nån skum jäkla brud som satt sig brevid mig och började slå på sätet hej vilt, sen hoppade hon till sätet brevid och började slå på det med! WTF? Fatta hur rädd jag blev!! Vad finns det för skumma människor?

Anyway! I morgon får jag besök av två brudar från Ludvika! Kommer bli skitskoj! Det är på tiden att ni hälsar på mig nu haha! Och guess what, idag äre exakt 3år sedan som jag träffade min gulleplutt för första gången hihi.
Men nu ska jag sova! Och så bjuder jag på en kalkering som jag gjort. enjoy och gnit3!

image52

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

draw it bigger then earth - bigger then life lilla du, inte earth ;) hihi!

verkar finnas ganska mkt skumt folk här i örebro må jag säga ;)

Postat av: .Westerdahl

hehe, jo åkte igenom ludvika igår,såg inte så kul ut ^^, hehe

2008-03-20 @ 10:07:02
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback