pillerill

Argh blir galen på den här designen! men det får fan vara tills länge :p

Kan summera helgen lite snabbt:

Fredag: Gjorde knappt ett kiss, spelade wii och slafsade i oss vin och diverse godsaker
Lördag: Sov bort halva dagen, tråkade framför datorn, sen på kvällen var jag och Martin på Sweeney Todd
Söndag: Sov bort halva dagen igen, fick kaffe på sängen >:D sen kom Martins föräldrar och hälsade på, sen fikade vi lite, och nu är vi kattfria i en vecka WÖHÖÖ!
Ångar att jag inte pluggat som jag ska, men men "det löser sig" som Timbuktu säger eller öh sjunger, rappar, whatever!

I morgon ska jag till skolan och typ göra nåt.
CHEERS!

Kommentarer
Postat av: frida

hahaa nu kan man iaf skriva kommentarer igen :) trevligt..

vad tyckte du om Sweeney Todd då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback