Hej dagboken

Idag är det en mindre trevlig dag, vaknade upp i tron med att jag skulle till skolan, men icke. Jag svimmade av på toaletten ist,  är helt darrig, illamående + att det hugger i ryggen. Ringde till vårdcentralen - fanns inga tider - ringde ett annat nummer - fick prata med en dryg kärring som var allmänt störd - fick ett annat nummer - hörde fel - upprepa - spydig kommentar om att jag ska kolla i landstingskatalogen ist - klick - tom lur - jag blev paff :F

V i l k e n b r a h j ä l p m a n f å r a v a l l a t r e v l i g a i d i o t e r d ä r u t e i s j u k v å r d e n




Kommentarer
Postat av: Anonym

typiskt!

2008-11-18 @ 15:55:14
Postat av: .Westerdahl

läste om en kille som nästan dog av för mkt lirande av nya WOW. nått liknande på g? ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback