ursäkta röran 2

Jag bygger om igen.

Dom senaste dagarna har inte vart så jävla roliga ska jag tala om. har vart sjuk, men är på bättringsvägen som tur är.
Men jag lyckas alltid bli sjuk vid fel tillfällen, tydligen. Skolarbeten ger mest ångest, stress och jag vet inte vad.
Men det ordnar sig, hoppas jag. I morgon far jag till skolan för att se nån gubbe ha nån tråkig föreläsning om typ nått.

Sen har jag ett projekt på G. Ska gå ner 5 kg tills nyår! FÅr se hur det går, så nu är det tråkig träning som gäller.

Öhm var det något mer jag skulle skriva.. hm hm hm....
Ja det var det, men det har jag glömt!

(och liksom var kommer alla besökare ifrån? :O:O:O:O)

Kommentarer
Postat av: visuri

oh men han gubben som föreläser är inte så gubbig :D han är very charming ;)

2008-11-18 @ 08:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback