The Wife, The Kids, And The White Picket Fence

Och igår var det fars dag med. Ett jävla hypande tycker jag, med alla dom här dagarna hit och dit men när jag gick till konsum för att köpa snus så såg jag en tårtbit i en hylla där det stog " Till världens bästa far" på. Fattade inte riktigt vad som tog åt mig, men jag stog och stirrade på den där jävla tårtbiten ett bra tag innan jag lyckades slita bort min blick för att sedan göra det jag skulle, jag gick mest runt och fummlade bland hyllorna och glömde bort vad jag skulle köpa. Så jag gick och hämtade en loka, sen skyndade jag mig till kassan, betalade och började vandra hemmåt. På den lilla biten som jag har att gå, från affären till vår lägenhet dvs 5 minuter så fick jag massa flashbacks från min barndom. Fråga mig inte varför, sen när jag kom hem blev jag helt stirrig, fick ångest och satt tyst framför datorn resten av kvällen.

När jag åker hem så ska jag lägga ett till gravljus på pappas grav och göra lite fint där, för jag har inte kunnat "hälsat på" honom på en månad nu.

(Om mitt ljus får stå kvar vill säga, för det är en viss kärringjävel som slänger mina saker som jag sätter dit)


Kommentarer
Postat av: visuri

det är helt förståeligt hur du känner och jag tycker du är stark för du har gått igenom mycket, och han skulle nog bli jätteglad om du kom dit med ett ljus för honom.

2008-11-11 @ 04:32:40
Postat av: Anonym

Jag följer gärna med dig då! Om jag får.

2008-11-11 @ 21:35:11
Postat av: Sara

Tack så mycket! :) Ja så sedan blir det reunion hemma hos mig, vore skitkul! Vet ej vem kärringjäveln är men jag kan slåhenne om du vill!!!! Sköt om dig!!! Kram

Postat av: .Westerdahl

Hujj hujj. Tänd ljus. det är bra.

svar: jo fan självklart ska jag visa lite av mina verk så fort jag gör något vettigt att visa upp! hhaah

2008-11-12 @ 18:22:56
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback