Idiotjävel

Idag var jag och tvättade...

Kommer till tvättstugan och vad ser jag? Idioten som tvättat innan mig har verkligen inte städat efter sig.
Det låg typ damm och skumgummi (?) all over the fucking place. Muttrandes började jag sopa upp skiten efter nollan som inte vet att man ska städa efter sig själv innan man överlåter tvättstugan till en annan. La i tvätten, gick hem igen och donade lite. En timme senare gick jag tillbaka till tvättstugan för att plocka ur tvätten och hänga upp den på tork.

...

Alla våra kläder var täckta av..  s k u m g u m m i
Jag blev pist. och skrev en arg lapp som jag sedan klistrade upp på väggen i tvättstugan.

Vad jag skrev är en hemlis >:[ (men den innehöll en del svordommar)

Kommentarer
Postat av: visuri

OH! Jag känner med dig! vilka idiotos! Vad säger du? ska vi starta lappmaffian!

2008-10-11 @ 19:41:57
Postat av: Anonym

haha!

2008-10-11 @ 20:50:33
Postat av: sillen

Gör en björn Gustavsson.

http://www.youtube.com/watch?v=YtBSi0RxbV0

2008-10-12 @ 23:11:43
Postat av: k0ffexx

Skumgummimarodören :D

2008-10-15 @ 01:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback