lördags kväll

Var iväg på kinarestaurang med Martin idag och åt god mat! (men ja, självklart finns det knappt något vegetariskt alls)
Men det vi fick var fan lovley! Efter att vi mättat våra magsäckar så drog vi till bion och såg Max Payne. (För er som inte vet vad den handlar om så är den baserat på ett spel, där hans fru och barn blir mördade och han ska hämnas osv osv) jag har tyvärr inte spelat det men jag blev lite sugen och testa. Den var väl helt ok, men lite tråkig sådär. Publiken bestog av 90% hormonsfulla killar som tyckte det var "ooh so coolt" när det börjades skjuta helvilt. (ja man hörde hur dom sa så haha)

Nu till det mest spännande som förstörde den fina kvällen och det som gör att jag orkar blogga lite.

Vi gick neråt gatan och skulle hämta våra cyklar, jag står och pillar med låset medans Martin går före mig.
Jag tar min cykel och går över en trottoar för att komma till vägen, så kommer det en medelålders överklasskärring och fräser  - "Jahaaa, här fuskar man minsann" Jag vände mig och för att kolla vem hon pratade med, och då står hon och kollar på mig som om jag vore helt dum i huvudet och vräker ut sig - " Jaa, DU" sen gick hon iväg med sin fula gubbe..

Asså jävla kärring vad hon förstörde mitt humör där, no shiet att man inte får CYKLA på trottoaren men jag gick faktiskt med den för jag skulle åt det hållet!

Idiotjävlar vilka tror dom att dom är?! Det roligaste är att det bara händer mig! En annan gång klagade en kärring på att jag parkerade på "fel ställe" wtf liksom? Håll käft och sköt dit säger jag. Nästa gång ska jag utrycka mig i sånna verbala hemskheter att öronen trillar av på dom..

God Natt!!

Kommentarer
Postat av: visuri

Herreguuud vilken kärring! Jag lider med dig! Jag råka också ut för en såndär en gång, fast en gubbe som klaga på att jag cykla på fel sida av vägen, men jag var ju tvungen för annars hade jag hamnat på motorvägen + att jag skulle ba cykla på fel sida i typ 20 sekunder för att komma dit jag skulle. Men ändå, han försökte köra över mig (med flit!) för att visa sin poäng!



Ang, ekorrsexet: du ska få höra den haha!

2008-10-19 @ 06:41:41
Postat av: sara

Vilken cp kärring, du skulle sagt ngt riktigt elakt åt henne, usch tål inte folk som håller på sådär... Jaja ha det bra :) kram sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback