Skitfredag

Började dagen i skolan för att fortsätta på den där trailern vi måste göra. Tänkte att äntligen så blir jag klar med den här och hinner lämna in den i tid. MEN
Som dom flesta av er vet, så är inte turen riktigt på min sida. Sätter mig ner vid min mac, loggar in...
Logga in?! Neheru Rebecca, du kan inte logga in, för ditt konto är LÅST!
Jaha, fan vad trevligt tänker jag och tar med en klasskamrat som har samma problem och går till den där it-snubben som förhoppningsvis kunde låsa upp våra konton.. Tror ni på fan inte att det var stängt?
Går tillbaka till datasalen, vårt hem f117 och loggar in i winmode ist. Skrev ett mail till läraren och sen drog jag hem i min bitterhet över att inte ens hunnit klart med skiten.

Tror ni att bussfärden hem var bättre?
- NEJ!
Den var överfull med svettiga studenter, och byggjobbare som luktade unken alkohol. Självklart hamnade jag framför den gubben. Efter fem minuter så blev jag åksjuk, och inte så lite heller. Jag började kallsvettas, sen blev jag så yr, att jag var tvungen och gå av några stationer innan den plats som jag brukar gå av vid. Satt mig ner på en bänk för jag var så skakig och snurrig i huvudet så jag knappt kunde gå. Hittade min andra buss som går direkt till rosta sen föll jag ner i soffan.

Sen var det dags för tvätt
Martin fick slänga in första tvätten för jag mådde dåligt.
Andra gången gick jag själv, och det slutade med att Martin skrämde skiten ur mig inne i tvättstugan för han bankade som fan på rutan bakom mig när jag stog och kastade in kläderna i torktumlaren. Men det är lungt kära vänner, en redig hämnd är på G...

I morgon är det roadtrip ner till Göteborg med en klasskompis, för på kvällen är det In Flames :D

Kommentarer
Postat av: visuri

fan vad jobbigt rebby! men fredrik är säkert förstående det är ju så många som fått sina konton låsta!

2008-10-31 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback