Rebby goes buss

jag åkte buss igår! (ja, vafan det regnade ju, orka sabba frillan)

Bussen var sen.. som vanligt, brevid mig satt det en mysko tant som flinade helt galet.  Hon satt tyst en stund, sen kollade hon på mig och utbrast " - Bussen kommer snart heheheh" Visste inte riktigt vad jag skulle säga så jag flinade och svarade " - eh, ja heheh" Jag undrar om det är något speciellt jag har som gör att galna tanter ska prata med mig hela tiden. Ni ser ju själva hur galen hon ser ut, tyckte jag fick med det rätt bra. Haha


När bussen sedan kom, så var den fullproppad av små fjortisar som var helt orangea i ansiktet och ljusrosa läppar.
Alltså.. jag orkar inte ens klaga på det.. Nu ska jag göra mig i ordning för skolan!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har startat en egen insamling till Bröstcancerfonden & hoppas att du vill skänka en slant till forskningen! Denna länk går till blogginlägget, klicka på bannern i inlägget.



http://fittdjur.blogg.se/2008/october/rosa-manad.html



Tack på förhand/Ida.



PS Eftersom jag inte är en storbloggare & inte når ut till så många jag önskat, hoppas jag att du på något vis vil hjälpa til med marknadsföringen. Kanske klistra in bannern i din blogg, eller något annat? Tack.

2008-10-01 @ 17:09:28
URL: http://fittdjur.blogg.se/
Postat av: visuri

hahahaha skitcool illustration!

2008-10-01 @ 21:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback