Vet ni vilken dag det är idag?

Idag är det grannens dag, och då ska man tydligen vara extra omtänksam mot sina " Oh så kära grannar"
Det har jag inte märkt ett skit av. Våra grannar är lika störande som vanligt. Och det är inte bara jag som tycker att stampanden i golvet och skrikiga barnfamiljer är jobbiga! Det är det tydligen fler som tycker, lite skönt och inte vara ensam om det. Men jag ska försöka att sluta med och vara bitter, jag menar det är ju verkligen skittrevligt och vakna till tjuriga gallskrikande ungar varje dag, som leker elefanter på våningen över! Nästa gång jag ser dom i trapphuset kanske jag ska säga "åh söta små barn, kan ni inte klampa ännu värre där uppe, jag tycker det är så trevligt."

Mer om det kan ni läsa
härexpressen.se

Kommentarer
Postat av: visuri

haha grannar i all ära alltså!

2008-10-30 @ 23:25:11
Postat av: Elias

Vi har en relativt nyinflyttad granne som jag gjort oss sömnlös ett par nätter. Har den drygast ungen som kan kliva in hos oss utan att knacka, skriker i trapphuset och är allmänt utvecklingsstörd. Fått ringa polisen en gång när den slogs där nere. Funderade vid det tillfället om någon höll på att bli mördad.. Inte nog med det. Nu har dem skaffat en hund som kan stå och skälla i 2 timmar i streck utan att tycka att han är det minsta jobbig.



DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

2008-10-31 @ 08:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback